مهدیه خانومیمهدیه خانومی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

!!! زنده باد کودکی

* تقدیم به مادرم*

1393/12/11 14:58
نویسنده : مامان فهیمه
192 بازدید
اشتراک گذاری

آفتاب مهرباني
سايه تو بر سر من

اي كه در پاي تو پيچيد
ساقه ي نيلوفر من

با تو تنها با تو هستم
اي پناه خستگي ها

در هوايت دل گسستم
از همه دلبستگي ها

در هوايت پر گشودن
باور بال و پر من باد

شعله ور از آتش غم
خرمن خاكستر من باد

اي بهار باور من
اي بهشت ديگر من

چون بنفشه بي تو بي تابم
بر سر زانو سر من

 

دوست دارم مامان. دلم برات تنگ شده. و ممنون بابت همه چیز محبت

پسندها (6)

نظرات (1)

ĸoѕαr
31 فروردین 94 16:21
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥