مهدیه خانومیمهدیه خانومی، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

!!! زنده باد کودکی

به مناسبت میلاد امام علی (ع) و روز مرد

1394/2/10 15:53
نویسنده : مامان فهیمه
525 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم روز ولادت حضرت علی (ع) روز پدر نامگذاری شده چون که حضرت علی نه تنها پدر نمونه برای فرزندان خود بلکه پدر همه یتیمان و بالاتر از اون پدر همه مسلمونها ست. این روز رو از طرف خودم و تو به بابا، بابا بزرگ و باباحاجی تبریک میگم. عید تو هم مبارک خوشگل من.

 

خجسته میلاد امیرالمؤمنین حیدر ع تبریک و تهنیت باد

 

از طرف من و تو به بابابزرگ و باباحاجی

 

از طرف من و تو به بابا

 

روز مادر هم گذشت اما دوست دارم توی همین فرصت برات بنویسم. اولین سالی بود که روز مادر، یک مادر بودم به واسطه وجود نازنین تو. و چقدر لذت بخش بود گلم. روز مادر هم روز میلاد حضرت زهرا (س) هست که مادر تموم مسلمونها ست. دوست دارم الگوی مادر بودنم برای تو این بانوی دو عالم باشه. مادری توانا و مهربان و قوی و صبور و دلسوز. دوست دارم تو هم که بزرگ شدی توی همه مراحل زندگیت این بزرگواران رو الگوی خودت قرار بدی عزیز من.

 

عزیزترینم,فرزندم
من مادرت هستم...

من با عشق, با اختیار, با آگاهی تمام پذیرفته ام که مادرت باشم

تا بدانم خالقم چگونه مخلوقش را دوست میدارد، هدایت میکند و  در برابر خواسته های تمام نشدنی اش لبخند میزند و در اغوشش میگیرد

من یک مادرم هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد...

 من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بی خوابی های شبانه را، تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت همه حجم سکوتی که گاه از خودگذشتگی نامیده میشود...

 تا بدانم حجم یک لبخند کودکانه ات می تواند معجزه زندگی دوباره ام باشد...

من نه بهشت می خواهم نه اسمان و نه زمین ...

 بهشت من زمین من و زندگیم نفس های ارام توست که در اغوشم رویای پروانه آرزوهایت را میبینی...

من مادرم ,همانی که خالقم ذره ای از عظمتش را به من بخشید تا تجربه کنم حس بزرگی و لامتناهی بودنش را.

من هیچ نمی خواهم هیچ ... هیچ روزی به من تعلق ندارد, همه روزها ساعت ها و ثانیه های من تویی ومن دست کودکیت را میگیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است بر تو و هیچ منتی از من بر تو نیست که من
 با اختیار، با عشق
تو را به این دنیای پر آشوب
 خوانده ام...

پسندها (3)

نظرات (0)